تبلیغات
جدیدترین اتومبیل ها ( اولین وب دانلود عکس ماشین در ایران ) - Mercedes Benz Sl 63 Amg VS Ferrari california

جدیدترین اتومبیل ها از لامبورگینی گرفته تا..... ( اولین وب دانلود عکس ماشین در ایران )

Mercedes Benz Sl 63 Amg VS Ferrari california

نویسنده :ali kh
تاریخ:چهارشنبه 26 آبان 1389-10:17 ب.ظ

مقایسه و تست فراری کالیفرنیا در مقابل هیولای Sl 63 Amg مرسدس بنز ( من این پست رو به دو زبان فارسی و انگلیسی نوشتم )



این نسخه از خوردها عرضه در سال 2002 ، به طور منظم و به روز رسانی را نگهداری آن احساس تازه. After seven years, though, it's looking very familiar, even with the aggressively face-lifted nose. پس از هفت سال ، هر چند ، آن را به دنبال آشنا ، حتی با بینی به شدت رو برداشته. And the scoops, spoilers, and fenders that distinguish the AMG model remind us of celebrity faces that have gone under the knife one time too many. و قاشق ، spoilers ، و گلگیرهای که تشخیص مدل AMG ما از چهره های مشهور است که زیر تیغ یک زمان بیش از حد بسیاری از یاد رفته.

The SL63's base price of $138,475 is the cheapest way to acquire one of the three available SL models (63, 65 , Black Series) from AMG, which is Mercedes' high-performance tuning office. پایگاه SL63 قیمت از 138.475 $ قابل دسترسی می باشد ارزان ترین راه برای به دست آوردن یکی از سه مدل خوردها (63 ، 65 ، سیاه و سفید سری) از AMG ، مرسدس بنز است که 'با کارایی بالا تنظیم دفتر. This least powerful one produces 518 horsepower and 465 pound-feet of torque. این حداقل یکی از قدرتمند تولید 518 اسب بخار و 465 £ فوت گشتاور. Like other AMGs, the SL63 resonates with a deep guttural rumble through its exhaust. مانند AMGs دیگر ، SL63 بوی ناشی از گلو عمیق خود را از طریق اگزوز سر و صدا.

This is the only Mercedes with launch control, activated by a NASA-level checklist: stability control in sport mode, brake pedal fully pressed, transmission-selector knob rotated one click clockwise from manual mode, right shift paddle triggered, mash the gas. این مرسدس بنز تنها با کنترل از راه اندازی ، فعال توسط ناسا در سطح چک لیست : کنترل ثبات در حالت ورزش ، پدال ترمز به طور کامل فشرده ، انتقال ، انتخاب یک کلیک جهت عقربه های ساعت حرکت از حالت چرخش کتابچه راهنمای کاربر ، دست و پا زدن شیفت سمت راست باعث شد ، درهم و برهمی گاز. The revs climb to 4000. revs صعود تا 4000. Release the brake pedal, and the SL63 takes off with a light chirp of the rear tires. نام فایل منتشرشده پدال ترمز ، و SL63 طول می کشد خاموش با جیر جیر نور از لاستیک های عقب. As long as the gas pedal remains floored, redline shifts are automated. تا زمانی که پدال گاز باقی می ماند floored ، شیفت redline خودکار می باشد. The result is a 4.0-second 0-to-60 time and a quarter-mile in 12.5 seconds at 115 mph. نتیجه دوم 4.0 - 0 - به - 60 زمان و یک چهارم مایل را در 12.5 ثانیه در 115 مایل در ساعت است. It's barely slower than the Ferrari—despite the Benz's better power-to-weight ratio—most likely due to taller gearing. این به سختی کندتر از فراری با وجود بنز به نسبت قدرت به وزن بهتر به احتمال زیاد به دلیل بلندتر دنده. It's also a lot quicker—60 mph comes 0.4 second sooner—than the last SL63 we tested. همچنین بسیاری سریعتر - 60 مایل در ساعت می آید.4 دوم زودتر از حد SL63 گذشته ما را آزمایش کردند. Chalk that up to a fully broken-in test car and the optional limited-slip differential. گچ که تا به طور کامل شکسته در ماشین تست و اختیاری دیفرانسیل لغزش محدود.

A stopping distance of 158 feet from 70 mph is seven feet longer than the Ferrari's, even with the upgraded brakes that come with the $12,500 AMG Performance package. فاصله 158 پا از متوقف کردن 70 مایل در ساعت است هفت فوت طولانی تر از این فراری ، حتی با ترمز ارتقا که با $ 12.500 AMG عملکرد بسته آمده است. The rest of that extra expense goes toward a 186-mph top-speed governor (up from 155 mph), a limited-slip differential, forged alloy wheels, and sportier tuning for the active suspension. بقیه که هزینه اضافی می رود به سمت فرماندار - 186 مایل در ساعت سرعت بالا (تا از 155 مایل در ساعت) ، دیفرانسیل لغزش محدود ، جعلی چرخ آلیاژی و sportier تنظیم برای تعلیق فعال است. The latter item contributes to the 0.90 g of grip on the skidpad, nearly equal to that of the California. مورد دوم منجر به گرم 0.90 از گرفتن دست در skidpad ، تقریبا برابر است که از کالیفرنیا.

Looking only at the numbers, you'd be hard pressed to find much of a difference between the SL63 and the California, and the same goes for the transmission. در حال جستجو تنها در اعداد ، شما می شود ، سخت تحت فشار برای پیدا کردن بسیاری از تفاوت بین SL63 و کالیفرنیا ، و همان که برای انتقال. From a driver's standpoint, both cars offer quick and sharp changes in manual mode. از نظر رانندگی ، هر دو اتومبیل را تغییرات سریع و تیز در حالت را دانلود کنید. The biggest difference lies in the steering-wheel-mounted shift paddles in the SL63 or the column-mounted flaps in the California. بزرگترین تفاوت نهفته در فرمان چرخ ها تغییر مکان نصب شده در paddles SL63 یا ستون - برگه های نصب شده در کالیفرنیا. The Mercedes uses planetary gearsets, as in a conventional automatic, and either that or superior programming makes the SL's transmission better at picking the best gear in full auto mode. مرسدس بنز با استفاده از مجموعه دنده های سیاره ، همانطور که در اتوماتیک معمولی ، که یا و یا برنامه نویسی برتر باعث انتقال خوردها بهتر در چیدن بهترین دنده را در حالت خودکار کامل.

The 465 pound-feet of torque in the Mercedes produces more low-end grunt than in the California , and prodding the gas pedal will push you back into the seat with a force the Ferrari can't match. £ 465 فوت گشتاور تولید مرسدس بنز در کم تر از پایان خر خر کردن در کالیفرنیا ، و prodding پدال گاز را فشار مسابقه شما دوباره به صندلی با زور می تواند فراری نیست. The immediacy of the engine shows the SL's more brutish side; the power comes on so quickly that it can be easy to dial in too much thrust. مستقیم و بی واسطه از موتور را نشان می دهد بیشتر بی شعور خوردها در سمت ؛ قدرت در می آید چنان سریع است که می توان آن را آسان به این در محوری بیش از حد شماره گیری نمایید. Brake feedback is also a Jekyll-and-Hyde situation: In normal conditions, the pedal is stiff and progressive, but under hard braking, the pedal throw goes long and the feel vanishes. بازخورد ترمز نیز جکیل و هاید - وضعیت : در شرایط عادی ، پدال سفت و مترقی است ، اما تحت سخت ترمز ، پدال ترمز را پرتاب می رود طولانی و احساس ناپدید.

On high-speed autobahn chases, the SL63 offers the stability of a cruise missile. chases در بزرگراه با سرعت بالا ، SL63 ارائه می دهد ثبات موشک های کروز. By the way the SL63 flings back and forth through lower-speed corners, you would scarcely believe the hefty, 4431-pound curb weight, but there are hints. با راه SL63 flings به عقب و جلو را از طریق کاهش سرعت گوشه ، شما به ندرت می سنگین ، 4،431 پوند وزن خالص ، باور اما نکات وجود دارد. The steering, nicely weighted, has some on-center play. فرمان ، وزن خوبی است ، برخی در میانه بازی کند. And the ride is a little too harsh in dealing with bumps. و سوار است کمی بیش از حد در برخورد با دست اندازها سخت. It's a matter of minutiae in both cases, but the Ferrari is slightly more refined in the details of its tuning. این مسئله از فروع در هر دو مورد است ، اما فراری است کمی بیشتر در تصفیه جزئیات تنظیم است.

Regarding conveniences, the SL63 handles details like a first-rate butler. با توجه به راحتی ، SL63 دسته جزئیات مانند درجه اول ساقی. If you want access to the shelf or the storage boxes behind the seats, just press a button, and the seat powers forward out of the way. اگر می خواهید دسترسی به قفسه یا جعبه ذخیره سازی در پشت صندلی ، تنها یک دکمه را فشار داده و قدرت های صندلی جلو از راه. Another press of the button returns the seat to where it started. یکی دیگر از مطبوعات از دکمه بازگشت به صندلی که در آن آغاز شده است. That shelf, by the way, is nearly as big as the rear seats in the Ferrari, and this helps compensate for the trunk space the Benz is lacking. که که قفسه ، به هر حال ، تقریبا به اندازه صندلی عقب در فراری بزرگ ، این کمک می کند تا برای جبران فضای صندوق عقب بنز وجود ندارد. Should you need to access the trunk, that operation is powered as well; it even shuffles the folded top out of the way in convertible mode. اگر شما نیاز به دسترسی به تنه ، عمل است که به عنوان خوبی شده ؛ آن را shuffles خورده از بالا از راه در حالت تبدیل. The seats are heated and cooled, plus they can blow hot air onto the back of your neck on cold days. صندلی های گرم و سرد هستند ، به علاوه آنها می توانند هوای گرم بر روی پشت گردن خود را در روزهای سرد ضربه. Most living rooms aren't this cushy, although the soft seat bottom is a little too La-Z-Boy for our tastes. اکثر این اتاق زندگی می cushy نیست ، اگر چه پایین صندلی نرم کمی بیش از حد لا ، الف - پسر برای سلیقه ما است.

The complaints are minor ones. شکایت می شوند آنهایی هستند کوچک می شوند. The SL63 remains a very special car that would be high on our list if we had the means to purchase one. SL63 ماشین بسیار ویژه ای است که می تواند بالا در لیست ما ، اگر ما تا به حال وسیله ای برای خرید یک باقی مانده است. It's just that the Ferrari is a little more special and slightly higher on that imaginary list. این درست است که فراری است کمی بیشتر ویژه و کمی بالاتر در آن لیست خیالی



نوع مطلب : بنز  فراری 

پنجشنبه 14 فروردین 1393 12:13 ب.ظ
عالییییییییییییییییییییییییبوددددددددددددعالییییییییییییییییییییییییبودددددددددددد
عادل
شنبه 7 دی 1392 04:44 ب.ظ
خیلی عالیه خیلی خوب بود
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر